URINVÄGSINFEKTION

Usch o fy och f-n vad jag hatar den här j-vlaskiten.
Ursäkta min harang, men ja e väldigt trött på detta!! Visste det en markant skillnad mot när jag hade i snitt 6 infektioner om året men i alla fall. Det gör fortfarande lika ont och jag känner mig fortfarande lika ynklig. Det kan bli bättre när man fött barn och visst det blev det. första året efter guldklimpen had ja g inte en enda infektion. Denna är nog min andra inom ett år så det böraja visst trappas upp igen!! inte bra. Med andra ord så är det dax att skaffa ett syskon nu till liten. hi hi hi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Precis!! Göka på nu så G får ett litet syskon o jag får en till liten guldklimp att gulla me när vi kommer på besök ;)

2008-07-29 @ 18:18:41
URL: http://tjoflanta.blogg.se/
Postat av: Päivi

Din stackare då.. Jag har också uvi just nu... Det är så hemskt :-(



Hoppas vi blir bättre snart båda två!!

Måste ändå säga att för min del har det inte blivit bättre efter 2 förlossningar, har fortfarande i snitt 1 uvi i månaden :(



Puss!

2008-07-29 @ 18:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0