Teknik e skit!

 Ja nu har det då hänt igen. Teknikens under!!!
Sånt är bra när det fungerar som det ska.
Kom till jobbet imorse, nyduschad kände mig kanska pigg (för en gång skull!!).
Drar låskortet slår koden, men inget händer! Gör om proceduren om och om igen men det larmar fortfarande inte av. Ringer till min arbetskambrat som lugnar med att hon hade problem hon också igår. Försöker lite till.
DET GÅR TA MIG F****N INTE!!!
Får tag på städerskan som i sin tur lånat ur sitt låskort till sommarvikarien.
Men hon kom då till slut och fick släppa in mig! Så hur vi löser det hela i eftermiddag är ännu en stor gåta.
Men som alltid... Saker fixar sig på något underligt sätt! Men sånt här kan förstöra en hel dag för mig AAArrgghhh!
Men nu är jag inne o min elev kommer snart till fritids, blir nog en ganska bra dag det här i alla fall (hoppas jag verkligen)

Ni andra där ute, Ha en jätte bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: MarielleT

Hej hej.

Jo jag blev redig nöjd, har varit så tårkig innan o ha en som ser ut som alla andras.

Jo här är de hyfsat mycke jobb men snart är de semester så det ser man fram emot.

Hoppas allt e bra med dig med. Ta hand om dig Kram marielle

2008-07-23 @ 09:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0