Nu sitter pappen i sovrummet!

Nu i helgen tog vi ett riktigt kraft tag med att slipa väggarna i vårt sovrum i nya huset, och i går söndag så sattes det upp papp på väggarna med en rasande fart.
Bra blev det!! Måste sätta om en liten bit över ett fönster där pappen vred sig, men det är snabbt gjort!

Nu till helgen så ska det förhoppningsvis bli målat där inne....
Roligt roligt, nu händer det saker!!!
Till helgen blir det nog oxå att måla kvistar i vårt lätt gulnade furutak.
Längre än så hinner vi nog inte med våra husrenoveringar.. Men så småningom så ska taket bli vitt!

Jag lägger in bilder här så snart jag sitter och skriver på min egen dator!!!

Ha det gott alla tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nejmen hej!

Va himla kul att du hamnat i bloggträsket också! Ett himla bra sätt att kunna hålla koll på varandra ;) Jag hoppas att det går bra att jag länkar till din blogg på min sida?

Jag saknar er också! Va så himla längesen jag fick träffa lille Gabriel me, lille skrutten (som nu antagligen blivit ännu större)...

Ta hand om er o hälsa alla så gott!

Kramar!

2008-07-15 @ 17:40:05
URL: http://tjoflanta.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag längtar efter lite uppdatering ;)

2008-07-20 @ 11:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0