Den mänskliga faktorn...

Ja ja, jag är väl kanske lite förvirrad ibland....
Det var inget fel på låskortet imorse. Det gäller ju bara att man tar rätt kort!!!
Ha ha ha så det kan bli.
Nu är det 9 dagar (6 arbetsdagar) kvar tills jag flyttar hem till Örebro och min underbara lilla familj som snart också betsår av en liten kissemissunge om allt går som det ska. Hon är SÅÅÅ söt så söt.
Det ska verkligen bli skönt att bo ihop som en familj igen, det var ju likson inte igår vi gjorde det på heltid.
Längtan blir bara jobbigare och jobbigare ju närmare man kommer. Nu är det verkligen snart dags.
Det är lite samma känsla som när man kommer hem, står utanför dörren o är så där otroligt kissnödig, och ju närmare toan man kommer ju mer kissnödig blir man. Lite så känns det ju närmare flyttdagen jag kommer ju mer hemlängtan får jag. Det är ju egentligen ganska sjukt. Längtat har jag ju gjort hela tiden men det blir mer intensivt så här framåt slutet ävevn om man hela tiden kan lugna sig med mantrat:
Det är inte många dagar kvar nu, det är inte många dagar kvar nu, det är....
ja oj ni kanske ha fattat vid det här laget hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0